Dagen idag

Blev 1 fel på besiktningen, som var lätt åtgärdat enligt sambon, vet inte vad det heter så därför låter jag bli försöka förklara. Skönt det inte var nåt större projekt.
Har till den 11/6 på oss så vi hinner.

Blev en promenad ner till Ica hämtade ut mitt paket, var min klocka :) supersnygg! Men sambon fick ta bort 4 länkar så liten handled har jag, men hellre så än den varit för liten. Fick med extrabatteri med så nu ska väl denna klocka fungera ett bra tag!

Men usch nu har min svank helt lagt av, har så jävla ont om jag så går 1m eller 100... det är så det ilar till emellanåt ner mot rumpan så är väl ichias som kommer i kläm. Har ett stödbälte sen innan men tycker det inte funkar så bra, sen fick jag nåt av Sara men än är väl min mage för liten (även om min omgivning tycker jag är gigantisk) så jag behöver spänna åt ännu mera men går inte.
Så har inget superbra stöd och gå försöka suga in svanken med magmusklerna funkar ingen längre stund.

Sen att jag badade Svea i baljan gjorde det inte bättre, alla positioner är snart omöjliga för mig. Bära henne har gått bort idag men tyvärr blir det man gör det ändå.
Så nu sa jag det är färdigstädat för mig tänker inte slita i onödan på min rygg eller ja svank det kommer tyvärr inte bli bättre förrns jag fött.
Ni som kommer och hälsar på få stå ut med skit här och var helt enkelt.

Och finns det nån frivillig får den gärna vara gravid åt mig dom sista 3 månaderna, föda fixar jag själv inga problem. Bara vägen dit jag inte vill vara med på längre.


Svea kinkade med läggningen så testade ge ytterliggare en halv flaska välling och ja då bara slocknade hon. Shit hon måste hamnat i en växa period så som hon slukade maten idag.
Min fiskgratäng bara matades in sked efter sked och hon höll sig i 2 timmar på det, vilket är dubbelt så länge som annars med mat! Bra hon uppskattar den i af.

Nu har hon börjat hajja det här med tandborstning hon tar själv ut nappen men blir mest hon suger på tandborsten, hon gillar väl smaken. Men enligt tandsköterskan är det huvudsaken flour kommer in i munnen. Så ordentlig tandborstning kommer väl med tiden.

Precis käkat hamburgare med pommes, hemmagjorda, var hungrig igen. Så även bebisen i magen börjar suga musten ur mig. Märker jag behöver 2 lagade mål mat/dag nu. Är vrålhungrig som fan varje kväll.
Men sen mvc besöket dvs för 3 veckor sen har jag bara ökat knappt 1kg så syns inte på vågen i af jag äter som en häst.

Nej nu ska jag slösurfa runt innan det ska bäddas rent i vår säng, kommer sova gött.
Kommentarer
Postat av: farmor

Så duktig Svea är och borstar tänderna! Ja, vanan är viktig och fluoret förstås. Usch, känner med dig för ryggens skull. Nu får Pontus ta över dammsugning och det som är tyngre! Jag hade likadant...

2010-05-11 @ 22:07:41
Postat av: Pauline

Usch usch usch din stackare!

Hade jag kunnat skulle jag lånat ut min rygg...

2010-05-12 @ 08:04:24
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0