Hallen klar :)

Haft fullt upp sen jag klev upp idag, så första gången datorn sätts på :)

Sambon tog Svea idag men hon sov till halv 7 så blev ändå sovmorgon för hans del då hans klocka brukar ringa vid 5. Jag kom upp vid 10, då åt Svea gröt och vi frukost. Riktigt mysigt hela familjen samlad.
Sedan körde vi igång med att tömma Sveas rum eller det som gick. Så nu har vi satt upp speglarna i hallen. Jag la in alla lakan, kuddar, täcken mm och organiserade i Sveas garderob.
Sen fick alla mina skor hamna på golvet i "walk in closet" men vi ska sätta upp en hylla som dom ska stå på ser snyggare ut.
Fick även upp köksgardinen, eller ena delen vi behöver en gardinstång till i mitten. Och sen satte vi upp rullgardinen i Sveas rum så man kan hissa ner så alla inte behöver glo in. Så få vi se vad det blir för gardiner där inne sen.
Men känns skitbra nu kan man gå in i rummet utan trilla över allt och inget. Dock behöver vi köpa några saker för att få upp fläktarna i taket så det får stå lite saker kvar i hennes rum tills löning. Vi satsar på hennes rum är klart innan sommaren^^

Brorsan kom runt 15 tiden, blev det fika med kaffe och brownie. Han gillade det jag gjort :) men gud va mäktiga dom var.
Svea käkade lite burkmat, åt nästan hela portionen. Så ska försöka komma igång med maten igen nu när välling och gröten är överens med hennes mage. Man kan ju inte bara testa allt samtidigt.
Annars lyssnade vi bara på musik, Svea kröp och gick omkring eller klättrade på Bentz. haha hans piercingar ville hon åt precis som med mina. Men hon var inte rädd för honom även om hon spanade in han lääänge när han precis kommit.

Nu har vi precis käkat kvällsmat och vi hade lagt Svea, men hon är uppe igen. Men nu ska hon få busa av sig sen blir det välling och förhoppningsvis sover hon till 7 så jag får gå upp i lagom tid för en gångs skull denna veckan.
Känns superbra, enda vi inte hunnit göra är komma utanför dörren så får väl gå en runda imorrn med vagnen så Svea får lite frisk luft.
Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Gud vad duktiga ni varit! :D Kul när man märker förändring.. och browniesar låter ju inte fel! Hoppas du bjuder in mig och Mio på fika någon gång... hade varit kul! :D

2010-03-14 @ 09:28:02
URL: http://jasas.se
Postat av: Lory

Ja dom blev riktigt bra :) alltid skoj testa nya recept.

Självklart får ni komma på fika en dag, men vad äter du som är så nyttig?

2010-03-14 @ 21:07:01
URL: http://lorylay.blogg.se/
Postat av: Pauline

Så skönt ni hunnit med så mycket!

Och besök och chillat också :)

2010-03-15 @ 11:00:15
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0