Besök av moster Siri.

Haft min syster Siri här på besök (är min syster som pluggar i LA) mellan 13-17 så hon och Svea har gosat och lekt massor. Men märks hur trött tösne blir av besök hennes powernaps blir så långa^^ Men det är bara bra hon ändå kan sova och slappna av så blir hon inte så kinkig på kvällarna.

Själv har jag haft jobbig huvudvärk, sambon var iväg 2 olika gånger men ingen av dom köpte han alvedon. Men fick av Carina & Grön nu så nu äntligen blir jag människa igen.
Annars har det som sagt blivit en del snack, jag har hunnit göra mat. Mannen umgåtts med sin polare, handlat käket till Nyår så nu är det bara ölen kvar. Så han får trängas med alla andra imorrn på bolaget.

Ser så fram emot nästa år med en ny lägenhet :D och förhoppningsvis jobb till mannen.
Vi är redan i full gång med packningen så snart lever vi i kartonger.
Kommentarer
Postat av: farmor

Moster tyckte väl att ni har en guldklimp, eller?! Världens bästa Svea!!!

2009-12-30 @ 00:22:29
Postat av: Pauline

Så SKÖNT för er som ska flytta till markplans trea!

Det blir inget byte för oss :(

2009-12-30 @ 11:30:43
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Martina

Så skönt att er nya lägenhet är på markplan, blir mysigt med en liten gräsmatta! Såg förresten att Svea och Madelene är ju födda samma dag men med fyra månader mellan! Kram

2009-12-30 @ 15:24:20
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Lory

Tråkigt för er Pauline :/ men hoppas ni kan byta kanske via bytestorget på Hfab´s hemsida?!?!



Ja just det ja Madelene är ju född den 29 :) ett bra datum!



Ja moster gillade Svea massor!

2009-12-30 @ 22:13:42
URL: http://lorylay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0